سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bazigari


فیلم سینمایی " آتش بس" پس از 57 روز فروش در 18 سینمای تهران نزدیک به 699 میلیون تومان فروخته است. این رقم طی 5 سال گذشته به وسیله هیچ فیلمی به دست نیامده است. البته فیلم سینمایی " دوئل " ساخته احمد رضا درویش که در سال 1383 به نمایش عمومی درآمد، فروش قابل توجهی داشت، اما حتی این فیلم با وجود آغاز اکران در 21 سینما و 4 فرهنگسرا در تهران و 14 سینمای در شهرستان ها در پایان اکران به چنین رقمی دست نیافت.

دومین فیلم پرفروش تابستان امسال فیلم سینمایی "چند می گیری گریه کنی" به کارگردانی شاهد احمدلو است که پس از 43 روز نمایش در 11 سینما به فروشی معادل 206 میلیون تومان دست یافته است. این فیلم با آنکه طی دو هفته اخیر با افت فروش مواجه شده بود، از هفته گذشته با افزایش تعداد سینماهای نمایش دهنده فیلم میزان فروش روزانه خود را افزایش داده است.

این فیلم داستان پیرمرد تنهایی را به تصویر می کشد که روزی به فکر زمان فوت خود و نبود خانواده برای عزدارای و گریه بر مزارش می افتد. به همین خاطر افرادی را پیدا می کند تا در مراسم ترحیمش شرکت و برای او گریه کنند. زنده یاد منوچهر نوذری، ابوالفضل پورعرب، شهرام حقیقت ‌دوست، الناز شاکردوست و محسن تنابنده بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی "سوغات فرنگ" به کارگردانی کامران قدکچیان همچنان به فروش خوب خود ادامه می دهد و با اکران در 17 سینما طی 11 روز نمایش 100 میلیون تومان فروخته است که نشان می دهد فروش متوسط روزانه این فیلم بیش از 9 میلیون تومان است و با توجه به حضور دیگر فیلم های کمدی و تبلیغات نه چندان گسترده این فروش قابل توجه است.

این فیلم داستان زنی را روایت می کند که همراه شوهرش برای دیدن خانواده از امریکا به تهران می آید. اما در فرودگاه متوجه می شود شوهرش در ایران متاهل است. در این بین آشنایی زن با یک راننده تاکسی شرایط را تغییر می دهد. شیلا خداداد، مجید صالحی، رامبد جوان و آناهیتا نعمتی تعدادی از بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.
  
فیلم سینمایی "باغ های کندلوس" ساخته ایرج کریمی که همچنان اکران عمومی خود را در  3 سالن سینمای تهران ادامه می دهد طی 36 روز نمایش به فروشی در حدود 52 میلیون تومان دست پیدا کرده است. این رقم هر چند فوق العاده نیست، اما با توجه به اینکه فیلم از شکل روایی و ساختار قصه پردازی متفاوتی بهره می برد و تنها از حضور یک ستاره سینمایی استفاده می کند، این فروش می تواند برای سازندگان اثر تا حدودی نوید بخش باشد.

این فیلم داستان زندگی سه مرد میانسال است که یک شب ناگهان و بدون اطلاع خانواده هایشان عازم کندلوس می شوند. هدف آنها رفتن بر سر مزار زوجی است که بیست سال قبل از دنیا رفته اند و از دوستان قدیمی آنها بوده اند. محمدرضا فروتن، مسعود کرامتی، خزر معصومی، رضا ناجی، سید ابراهیم عمادی، بهناز جعفری، فریبا کامران و شاهرخ فروتنیان در این فیلم بازی می کنند

فیلم سینمایی "به آهستگی" به کارگردانی مازیار میری در همان 3 سینمایی که از هفته های نخست اکران به نمایش درآمده بود، طی 29 روز نمایش 45 میلیون تومان فروخته است. این مساله نشان می دهد فیلم هایی که از ارزش های مضمونی یا تکنیکی برخوردار هستند، اما به سرعت مخاطب را فرا نمی خوانند نیازمند تعداد روزهای اکران بیشتر در سینماهای مشخصی هستند که آثار فرهنگی را بیشتر نمایش می دهند. این مساله به مخاطب کمک می کند تا در طولانی مدت از تماشای این نوع آثار نیز لذت ببرد و در عین حال تولید این نوع فیلم ها برای سازندگان نیز میسر باشد.

این فیلم داستان یکی از کارگران بخش جوشکاری خطوط راه آهن است که یک روز در حال انجام کار به وی اطلاع می دهند همسرش در غیاب او خانه را ترک کرده است. این جوان به خانه بازمی گردد تا دنبال پاسخی برای این مساله برود و حقیقت را کشف کند. محمدرضا فروتن، نیلوفر خوش خلق، شاهرخ فروتنیان، مهران رجبی و سعید پورشیرازی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "شغال" ساخته اصغر نصیری است  پس از 17 روز نمایش در 9 سینمای تهران بیش از 12 میلیون تومان فروخته است که این رقم نشان می دهد طی چند روز گذشته متوسط فروش روزانه فیلم تغییر چندانی نکرده است. ساسان فرخ نیا، آناهیتا نعمتی، مهدی امینی خواه بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "انتخاب" کاری از تورج منصوری در 5 سینمای تهران طی 17 روز حدود 12 میلیون تومان فروخته است که به نظر می رسد این فیلم و " شغال " نخستین آثاری باشند که طی هفته آینده جای خود را به آثار دیگری می دهند. این فیلم درباره فریبا دختر جوان و نابغه کامپیوتر است که شرایط زندگی او را در مسیری قرار می دهد که مجبور می شود دست به سنت شکنی بزند و خودش مسیر زندگی را تعیین کند. در این فیلم ماهایا پطروسیان، مهران غفوریان، آناهیتا نعمتی و نگین صدیق گویا بازی می کنند.




aryan ahmadi ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:53 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :6922
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
aryan ahmadi
man dar hale hazer dar reshteye bazigari cinema dars mikhoonam va dar ayande yeki az super starhaye cinemaye iran khaham shod. mohammad reza golzar pesar khaleye man hast.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<